Гравюра-панегірик викладача Академії І. Щирського 1698-1701 р. Піднесена ректору Києво-Могилянської академії Прокопію Колачинському (1701).
Гравюра зображує Афіку Палладу - богиню мудрості, патронесу Академії, яка очолює групу учнів, які стоять на фоні великого двоповерхового корпусу з галереєю, аркада якої на першому поверсі тримається на масивних стовпах. Легшу аркаду другого поверху несуть легкі колонки.
На високому даху височать три фронтони з віконцями. Ця споруда зі своїми лаконічними формами належить до ренесансних будівель України.
Внизу гравюри є два цікавих написи, що свідчать про те, які великі надії покладались на учнів Академії у боротьбі з католицизмом. Вони, зокрема, виголошують, що під стягом Паллади йде боротись воїнство Києво-Могилянської академії, попереджаючи Рим про те, щоб він не дратував орлів і не будив левів . "Орли" і "леви" - це студенти Академії.
Однак будинок Академії, що зображений на гравюрі, не був побудований саме у такому вигляді, вірніше, не був завершений. (Горбенко Є.)
Зображено студентів Києво-Могилянської академії на тлі головного Староакадемічного корпусу (в проекті), троє святих та Афіна Паллада - покровителька науки.
Теза Кроковському. Гравюра І.Миrури 171З року
Теза на честь Р. Заборовського. 1739. Левицький (Левицький-Ніс) Григорій Кирилович (близько 1697 – 1769). Мідьорит. 75,7: 60,7. Державний музей українського образотворчого мистецтва України, Київ. Староакадемічний корпус зображений в нижньому лівому кутку.
Тезу було подаровано заборовському на відкритті Конгрегаційної зали в 1739 році, а дозвіл на добудову церкви було отримано від синоду лише в 1740 році