В Києві досі збереглися лише поодинокі фрагменти такого фреско-клейового розпису XVII - початку XVIII ст. Серед них - орнаментальний розпис церкви Всіх свяитх Києво-Печерської лаври, окремі композиції і фрагменти орнаменту Софійського собору і Кирилівської церкви, фрески Спаса на Берестові, та композиції в Києво-Могилянській Академії.
Фрески виявлені під час обстежень 1992 року в порядку розташування в класних кімнатах зі сходу на захід:
"Розп`яття"
"Преображення Господнє"
Фреска, яка, як і інші, була покрита кількома шарами вапняного покриття, зазнала найбільших втрат.
"Богоматір"
Богоматір стоїть на сфері і топче дракона. Це дуже рідкісна іконографія, характерна для барокового мистецтва, позначеного такою символікою. Зображення є, можливо. іллюстрацією до Біблії (кн.Буття, р.3, в.14,15), де сказано, що Діва народить Господа, а диявол боротиметься не лише з сином, жалитиме його в п'яту, а й з його матір'ю.
"Благовіщення"
Голова зображення Богоматері, її рука, а також голова ангела поновлені олією після пожежі 1811 року. Добре збереглось обрамлення. Згори читається зображення Святого Духа у вигляді голуба, фігура Ангела на повний зріст у тречетвертному повороті до Богоматері, що силить за розкритою книгою за столом, спершись на нього.
Фігура Христа в тричетвертному повороті праворуч зі складеними побожно руками і схиленою до Івана Предтечі головою, фігура якого проглядається з правого боку композиції.
"Богоявлення", "Благовіщення Господнє" або "Хрещення Господнє" (з різних джерел).
"Знамення"
НаУКМА 2011 - 2017